Agenda d'activitats

Mes anterior Mes siguiente

desembre 2017

Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
  1. 11 des
    Dia i hora: Del dilluns 11/12/2017 al dijous 21/12/2017
  2. 23 des
    Dia i hora: Del dissabte 23/12/2017 al diumenge 07/01/2018
  3. 08 gen
    Dia i hora: dilluns 08/01/2018

L'Institut

L’Institut Olivar Gran és un institut públic que té un compromís amb la qualitat amb la intenció de satisfer les expectatives i necessitats educatives dels nostres alumnes en particular, i la de la societat en general, oferint-los uns ensenyaments i serveis que cerquen la millora contínua i aspiren a l’excel·lència en el servei.

Aquest compromís de la qualitat afecta a tota l’organització del centre i a tota la comunitat educativa i empreses col·laboradores, que accepta aquest repte i assumeix la responsabilitat de participar activament en el desenvolupament i millora de la qualitat en el centre. La direcció de l’Institut vetllarà i proporcionarà els mitjans que estiguin al seu abast per assolir els objectius de qualitat.

L'Institut Olivar Gran té l’objectiu prioritari d’acompanyar a tot el nostre alumnat en el desenvolupament de les seves capacitats personals i acadèmiques per tal de formar ciutadans lliures, participatius, respectuosos i oberts a la diversitat i als canvis del món actual, capaços d’integrar-se amb èxit en la societat que els toca viure.

PLANTEJAMENT  INSTITUCIONAL

Missió

L'Institut és un centre educatiu públic que té l’objectiu prioritari d’acompanyar a tot el nostre alumnat en el desenvolupament de les seves capacitats personals i acadèmiques per tal de formar ciutadans lliures, participatius, respectuosos i oberts a la diversitat i als canvis del món actual, capaços d’integrar-se amb èxit en la societat que els toca viure.

 Visió

Ser un centre amb una autonomia tant pedagògica com de gestió, que funcioni com una unitat, on cada un dels seus membres sigui una peça de l'engranatge complementària de les altres, que necessiten treballar conjuntament creant sinèrgies positives i, així, potenciar la nostra llengua i cultura, les noves tecnologies, les llengües estrangeres, l’esperit científic, i les habilitats socials, per arribar a ser un referent de convivència i integració.

 Valors

  • Motor de la societat.
  • Participació, solidaritat, ciutadans actius i crítics.
  • Convivència, respecte, tolerància.
  • Singularització dels aprenentatges.
  • Foment de l’excel·lència.
  • Ruptura del determinisme social.
  • Formació en tots els àmbits.

 Lideratge

“Dirigeix amb la ment i lidera amb el cor”.

Els centres educatius són institucions imperfectes però permanents i imprescindibles per a la societat. Els centres educatius són instruments de canvi social. En un món on el coneixement és un poder capital i la principal font de recursos i desenvolupament, es pot entendre que el procés de l’educació és el proveïdor més important d’aquest poder.

 

L’objectiu del lideratge en aquesta línia té tres aspectes:

  • Desenvolupar una àmplia participació.
  • Desenvolupar una visió.
  • Assistir els membres de la comunitat educativa perquè superin els obstacles en el seu esforç per aconseguir els objectius, incrementant les seves capacitats.